У 2020 році річкові перевезення збільшаться на 20%, - експерт

25 березня 2020

За прогнозами міністра інфраструктури України Владислава Криклія, в 2020 році річкові перевезення збільшаться на 20%. Зерно залишиться основним драйвером зростання на річці, навіть не дивлячись на прогнози зменшення врожаю. Чітко видно цей тренд: зернотрейдери, вклавши спочатку кошти в річкову інфраструктуру, далі переходять до інвестицій у власний флот.

У п’ятницю, 6-го березня стартувала річкова навігація на Дніпрі. У цей день почали шлюзування на гідротехнічних спорудах нижнього каскаду – Каховському шлюзі. На сьогодні відкрилися також Запорізький, Кременчуцький і Дніпродзержинський шлюзи. Київський шлюз, за планом, почне працювати 30 березня, а Канівський – аж 10 червня,повідомили у Всеукраїнській зерновій асоціації.

«Це максимально песимістична дата, у попередніх керівників виникли питання з підрядниками, старі ворота порізані, а нові ще в стані збірки. Ми намагаємося всіма силами прискорити роботу і вийти на планові показники», – уточнив заступник начальника ДП« Укрводшлях» Дмитро Шершнев.

За прогнозами міністра інфраструктури України Владислава Криклія, в 2020 році річкові перевезення збільшаться на 20%. Нагадаємо, що в 2019 році, за даними УкрРІС, вантажоперевезення по Дніпру збільшилися на 19,1% до 2018-го, досягнувши майже 11,8 млн. тонн. Найбільше зростання показали зернові вантажі – якщо в 2018 році по Дніпру перевезли 3,1 млн тонн, то в 2019-му – вже 4,8 млн т.. Для порівняння: металопродукції перевезли 1,7 млн ​​тонн, наростивши 400 тис. т., а будматеріалів було транспортовано менше, ніж в 2018 році, на 300 тис. т. (5,2 млн т.).

Рекламодавці останнього номеру