«ЮГЕЛЕВАТОР»: із запасом міцності!

«ЮгЕлеватор» - із запасом міцності!

Українські виробники елеваторного обладнання впевнено нарощують свою частку на ринку, здобуваючи позиції не лише за рахунок зменшення ціни на послуги, а передусім істотним підвищенням їх якості. Нині сотні й тисячі фермерів, котрі будують або планують будувати зерносховища в своїх господарствах, вибирають саме вітчизняний продукт. Зокрема, це силоси та транспортерне обладнання однієї із найавторитетніших компаній на ринку України – «Югелеватор».

Ми поспілкувалися з директором компанії «Югелеватор» Олександром Дехтяренком під час масштабної аграрної виставки «АгроЕкспо-2021» у Кропивницькому. Тут провідний вітчизняний виробник елеваторного обладнання представив своє нове, проте вже добре відоме аграріям обладнання, а також провів десятки перемовин зі своїми партнерами. Звісна річ, що впродовж 22 років роботи на ринку «Югелеватор» напрацював багату історію своїх успішних стосунків із фермерами, й заслужена репутація вже працює на компанію.

ю-004

– Дійсно, будувати металеві силоси ми почали ще наприкінці 90-х років і, можна сказати, що стали засновниками цього напрямку в галузі. Установлені нами ще тоді перші «банки» ефективно використовуються й досі, без жодних проблем. Так само як і всі наступні. Тому сьогодні ми не потребуємо активного пошуку нових клієнтів – замовники, які на власні очі побачили об’єкти, котрі ми ввели в експлуатацію, самі приходять до нас. Зазвичай за рекомендацією тих клієнтів, із якими ми працювали раніше, – пояснює Олександр Сергійович.

Зокрема, у цьому році «Югелеватор» отримав замовлення на будівництво морського терміналу на Одещині. Замовники оглянули споруджений нашою компанією річковий термінал на Миколаївщині, і пересвідчилися в тому, що об’єкт реалізований на всі 12 балів у всіх аспектах, починаючи з проекту й закінчуючи якістю металоконструкцій.

– Взагалі металоємність – це, так би мовити, справжня «фішка» нашої компанії. Силос – він як живий організм. Коли завантажується чи розвантажується зерно, він або розширяється, або стискається. А ще є такі фактори як сильний вітер, сніг. Це означає, що в кожному металевому силосі має бути додатковий запас міцності, але при цьому кінцева його вартість повинна перебувати в прийнятних межах. Створити та збудувати гарантовано надійний, зручний у користуванні й при цьому адекватний за ціною металевий силос – це справжнє мистецтво. І я можу з усією відповідальністю запевнити, що нашій конструкторській групі це добре вдається, – стверджує Олександр Дехтяренко.

Металоємність обладнання «Югелеватор» зазвичай на 10-15% вища порівняно з тією, що пропонують інші гравці ринку. При цьому в будівництві використовується виключно європейський оцинкований метал та чорний метал найкращих українських виробників, таких, скажімо, як «Метінвест».

ю-002

– Ми не економимо на металі, оскільки знаємо, що прийшли сюди не на рік чи два. 22 роки успішної роботи на ринку – це не забавки, і ми не протрималися б стільки, якби думали лише про те, як більше заробити на кожному замовленні. Все, що ми виготовляємо для наших клієнтів – усе нормально стоїть у господарствах, на елеваторах, і все ефективно працює. Хто про це знає, той, звернувшись перший раз до нас, приходить удруге й утретє. Адже на усі перемовини з потенційними клієнтами ми приходимо винятково з точною, можна сказати, чесною розкладкою по металоємності обладнання. При цьому доводимо, що треба зробити лише так і отак, і тоді все надійно стоятиме й ефективно працюватиме. Яка товщина металоконструкцій розрахована нашою конструкторською групою, таку ми й поставимо, – наголошує директор компанії «Югелеватор».

Важливо, що вже від початку заснування в компанії працює власна конструкторська група, яка нараховує 15 висококваліфікованих фахівців із великим досвідом роботи. Ця професійна команда забезпечує повний цикл розрахунків усіх видів проектів зі створення та встановлення елеваторного обладнання. Це забезпечує ще одну виняткову конкурентну перевагу «Югелеватор» на ринку, яка полягає у тому, що компанія не користується послугами сторонніх організацій, тобто не наймає випадкові фірми для здійснення технічних розрахунків чи інших робіт. При цьому точність усіх своїх технічних розрахунків «Югелеватор» додатково перевіряє у відомому київському НІПІ Стальних конструкцій ім. В. Н. Шимановського.

– Ми можемо реалізувати весь комплекс послуг для клієнта «під ключ» – від проекту до пусконалагоджувальних робіт. У нас також є надійні хороші будівельні компанії-підрядники, із якими ми співпрацюємо багато років поспіль. Якщо необхідно підібрати обладнання, якого немає в нашій лінійці, скажімо, зерносушарки, то ми рекомендуємо справді якісні варіанти, що представленні на ринку. Ті, у яких ми впевнені, – розповідає Олександр Дехтяренко.

При цьому важливим елементом успіху роботи на ринку директор «Югелеватор» називає постійну увагу менеджменту компанії до індивідуальних побажань та рекомендацій замовників, а також і в тому, що стосується вдосконалення конструкції вже діючих елементів обладнання.

– Наразі ми представляємо нову лінійку обладнання – це норійні вежі в збірному оцинкованому виконанні з розмірами 6х5, та 6х6. Ми, зокрема, встановили їх на потужностях відомої компанії «Західний Буг», і вони себе там чудово зарекомендували. В цьому сезоні ми взагалі провели істотні вдосконалення транспортерного обладнання продуктивністю 200-250 т/год., отримавши зворотній зв'язок від наших партнерів. Ми здійснили якісні зміни згідно з їх конкретними практичними побажаннями. Гадаю, що це правильний шлях розвитку, адже таким чином ми пропонуємо клієнту справді те, що він потребує, – переконаний Олександр Сергійович.

При цьому дедалі більшої популярності набуває оновлена лінійка силосів компанії «Югелеватор». Це, як уже згадувалося, надзвичайно міцні, металоємні споруди, що однаково добре підходять для зберігання як сухого, так і вологого зерна, залежно від потреб замовника.

ю-003

– Сьогодні найбільшим попитом користуються наші силоси діаметром 7,3 м. На даний час ми вже отримали майже 30 нових замовлень на постачання цього виду продукції. Також зростає попит на силоси діаметром 22 і 27,5 м. Знову ж таки, не в останню чергу тому, що ми пропонуємо оптимальне співвідношення металоємності та вартості обладнання. За цим показником «Югелеватор» є справжнім лідером ринку, – підкреслює директор компанії-виробника.

Історично склалося так, що найбільшу кількість замовлень «Югелеватор» виконує на об’єктах заходу, півдня, та центру України. Компанія також постачає своє обладнання до країн «ближнього зарубіжжя», однак наш співрозмовник акцентує увагу на тому, що головним пріоритетом для «Югелеватор» є саме внутрішній ринок.

– Ми вирішили сконцентруватися саме на ринку України, оскільки більшість наших фермерів розуміють, що на сьогодні без власного зберігання зерна про успішний розвиток виробництва не може бути й мови. Адже це реальна можливість підвищити рентабельність вирощування культур у два й більше разів, враховуючи сезонні коливання цін на зерно. Тому майбутнє саме за фермерськими елеваторами. Є багато власників господарств, котрі збудували першу, другу, третю чергу зберігання, а тепер орієнтуються вже на переробку продукції, щоб отримувати додатковий прибуток. Це різні млини, комбікормові, олійні, насіннєві заводи. І за цим сегментом – майбутнє аграрної України, – вважає Олександр Дехтяренко.

З цією метою, щоб якомога більш повно й оперативно забезпечити потреби вітчизняних аграріїв, «Югелеватор» закладає окремі модулі до урядової програми компенсації вартості придбання обладнання – по сушінню, зберіганню, очищенню зерна тощо.

– Ми вже впродовж чотирьох років беремо участь у цій програмі, і я щиро радий, що вона працює. Усі наші клієнти отримали компенсацію, тому я закликаю не вірити чуткам, буцімто програма не працює. Це чудово, що завдяки цій програмі українські фермери можуть розвивати інфраструктуру власних господарств, – стверджує Олександр Сергійович.

Наприкінці наголосимо на тому, що на даний час виробничі потужності «Югелеватор» завантажені на всі 100%, і підприємство законтрактоване замовленнями вже до березня 2022 року. З одного боку, це свідчить про якість обладнання та ефективність роботи компанії, а з іншого – означає, що вітчизняне може й повинно бути якісним і затребуваним на ринку. Тому побажаємо команді «Югелеватор» розвивати розпочату ще 22 роки тому справу й надалі, й разом із українськими аграріями рухати економіку України вперед!

Юрій ДИВАК

ю-005
Рекламодавці останнього номеру