Нова техніка від «Завода Кобзаренка» на виставці «АгроВесна 2020»
Вже традиційно, серед українських виробників с/г техніки, найбільшу експозицію мав «Завод Кобзаренка» який цьогоріч представив одразу 15 агрегатів, серед яких 7 абсолютних новинок. Як наголосив директор заводу Анатолій Кобзаренко, ці новинки універсальні, адже можуть широко використовуватися у різних галузях економіки – як сільськогосподарській, так і комунальній або деревообробній.
Для комунальних, транспортних і сільськогосподарських підприємств призначений новий напівпричіп для перевезення спецтехніки СП-12. Цей дев’ятитонний причіп може перевозити будь-яку спецтехніку (екскаватори, навантажувачі тощо), має алюмінієві борти, він легкокерований для одного оператора. Оператор може швидко й легко складати борти причепа, приєднувати або від’єднувати їх. Анатолій Кобзаренко відзначив, що надалі підприємство може виготовляти такі причепи різного тоннажу на потреби замовників. В Україні подібні причепи зараз не виробляються, а будь який іноземний аналог коштує удвічі-утричі дорожче.
Спеціалізований автономний житловий вагончик на колесах для військових, що має власне шасі та всі необхідні речі для комфортного проживання: освітлення, душ, санвузол, чотири місця для відпочинку, кухня, автономний обігрівач, холодильник, плита тощо. Різні транспортні чи логістичні компанії можуть використовувати вагончик для розміщення й проживання в ньому персоналу, охорони. Безпосередньо перед входом до вагончика розкладається палуба й тент, де розміщуються столики та стільці, щоб і за непогоди там можна було ходити навіть у шкарпетках. Транспортується «житловий» вагончик вантажними автомобілями типу КрАЗ або ж іншою спецтехнікою, тракторами.
Розкидач мінеральних добрив РМД-8 обладнано електронною системою БРАВО 400 (ARAG). Виставляється ширина розкидання, встановлений розділювач, який на краю поля може кидати добрива в один бік, а також установлена інтегрована система внесення – розкидач здатен працювати за картою родючості ґрунтів – вносити підживлення за потребою, диференційовано.
Снігоприбиральний відвал АВС-4000 з розкладним крилом, котрий при роботи в місті має ширину 3 м, за містом – робочий захват збільшується до 4 м. Агрегат підходить для вантажних автомобілів усіх виробників. За словами Анатолія Кобзаренка, вітчизняний відвал коштує 8 тис євро, тоді як столична мерія закупила імпортні відвали за ціною 25 тис євро за агрегат.
Комунальний «пилосос» для збирання щепи та листя, що працює з трактором типу МТЗ-80 або звичайним імпортним трактором потужністю від 40 к.с. Так, 30-кубовий тракторний причіп «пилосос» заповнює приблизно за 30 хвилин. Новинка доволі актуальна, оскільки, наприклад, у Києві та інших містах мільйони гривень витрачаються на згрібання, вантаження й вивезення опалого листя. Або його просто спалюють, забруднюючи атмосферу.
Спеціальний захват для гілок (по типу «вилочний ківш») використовується будь-якими телескопічними навантажувачами для прибирання території від зрізаних гілок, хмизу та іншого біологічного матеріалу.
Автоматична централізована система підкачки шин – це опційне рішення на причепах, що дозволяє суттєво збільшити термін їхнього використання. Директор заводу зазначає: «Зазвичай під час руху по автотрасі тиск у шинах вищий, а в полі, особливо під час вологої погоди, щоб не ущільнювати ґрунт, тиск у шинах слід зменшувати, скажімо, із 6 до 2 атм, що утричі зменшить навантаження на кожен сантиметр ґрунту. При цьому, якщо змінювати тиск у шинах, вони краще адаптуються до руху в інших умовах і служать довше».
Удосконалень зазнала й розчинно-заправна станція РЗС-6 для приготування маточного або робочого розчину пестицидів. Відтепер за допомогою спеціального пістолета з вбудованим лічильником дозування приготовленого розчину відбувається з точністю до 100 г. При цьому швидкість заправки оприскувача залишилась такою ж високою – 4200 л за 5 хв.!
Чергова інноваційна розробка, яку Завод Кобзаренка планує представити вже на літній виставці – самоскидний причіп з алюмінієвим кузовом, яких в Україні досі не виготовляють! «Головною перевагою такого причепа є зменшення маси на 2 т, що дасть змогу перевозити більше вантажів без порушення вагових норм. Уся Європа давно перейшла на алюмінієві кузови, тож ми – спільно з компанією ДЛайт –першими в Україні це пропонуватимемо. Це дозволить більш ефективно використовувати логістичні можливості компаній при транспортуванні великих вантажів на автомобільних шляхах, зменшивши навантаження на них», – відзначає Анатолій Кобзаренко.
Рубрика | Агровиставки |
Хештеги |