№1-2020

У номері
АгробізнесШиншиловий бізнес: перспективи ведення в УкраїніШиншиловий бізнес: перспективи ведення в Україні
Який товар обрати для експорту в глобалізованому Світі, де панує жорстка конкуренція та національний протекціонізм? Яку нішу обрати? Як визначитися з критеріями вибору продукту для виробництва?
Сьогодні, щоб отримати бізнесовий успіх, аграрії мають замислюватись над цими питаннями й шукати вихід на міжнародні ринки.
АгробізнесЧай, заварений на мільйонах. Або про те, як можна заробляти на … бур’янах.Чай, заварений на мільйонах. Або про те, як можна заробляти на … бур’янах.
У Старій Ушиці та навколишніх селах нікого запашними чаями особливо не здивуєш. Розташовані вони на Хмельниччині в унікальному природному місці. Поблизу – Смотрич та легендарна Бакота, які вражають не тільки неймовірними краєвидами, а ще й кліматичними умовами. Кажуть, трави, що виросли в цій місцині, мають унікальний аромат.
АгробізнесПерепони для розвитку сирного бізнесу в УкраїніПерепони для розвитку сирного бізнесу в Україні
Українським сирам стає все важче пробиватись на експортні ринки – передусім, через високу собівартість, яка пов’язана з конкуренцією за молочну сировину на внутрішньому ринку. Додає проблем і зростання імпорту до України іноземних твердих сирів – з Польщі та Білорусі, які іноді є дешевшими за вітчизняний продукт.
Зернові технологіїІнноваційні рішення при будівництві елеваторівІнноваційні рішення при будівництві елеваторів
На початку липня 2019 року на Полтавщині був введений в експлуатацію «Семенівський елеватор». Це найбільший елеватор «АСТАРТИ», на якому можна одночасно зберігати 120 тис. т зернових та олійних культур. До складу комплексу входять 17 силосів об'ємом по 5 і 9 тисяч тонн і 9 силосів оперативного зберігання об'ємом по тисячі тонн кожен. Встановлено дві енергозберігаючі зерносушарки STRAHL 18000 FR. Проектна потужність елеватора 9 тис. тонн на добу.
АгроконференціяСьогодення і майбутнє елеваторної галузі: які тренди виділили на Форумі «Елеватор 2020»Сьогодення і майбутнє елеваторної галузі: які тренди виділили на Форумі «Елеватор 2020»
Наприкінці січня в Києві відбулася масштабна подія зернового ринку – II Аграрний форум «Елеватор-2020». Його організувала ProAgro Group. Учасники Форуму обговорили, чим сьогодні живе елеваторна галузь і куди вона буде рухатися в найближчі 5 років. Позначимо основні меседжі, озвучені спікерами та учасниками конференції.
Лідери ринку Нам не все одно, що ви у нас купите.Нам не все одно, що ви у нас купите.
ПАТ «Хорольський механічний завод» місяць тому відсвяткував своє 80­річчя. З цієї нагоди голова правління Михайло Іванович Міщенко розповів кореспонденту нашого журналу, чим живе підприємство сьогодні та про його плани на майбутнє.
Зернові технологіїЗерноочисне обладнанням від французької компанії Schneider Jaquet.Зерноочисне обладнанням від французької компанії Schneider Jaquet.
Компанія «БОЕЗ Україна» – провідний постачальник в Україну елеваторного обладнання для зерноочистки, сушіння, транспортування та зберігання сільськогосподарських культур, нещодавно представила на ринку новий продукт – зерноочисне обладнанням від французької компанії Schneider Jaquet.
Лідери ринку GSI–обладнання перевірене часом!GSI–обладнання перевірене часом!
Правильне зберігання, транспортування та сушіння зерна на елеваторі забезпечить високу якість вашого продукту на виході, а отже й зростання прибутку. Але все це за умови якісного обладнання.
Зернові технологіїЛеонід Фадєєв: технологія, яку ми зараз пропонуємо для підготовки насіння – унікальна, у світі такої немає.Леонід Фадєєв: технологія, яку ми зараз пропонуємо для підготовки насіння – унікальна, у світі такої немає.
У рамках конференції «Елеватор 2020» пройшла спеціалізована виставка. Кілька десятків компаній представили (проспектно) своє обладнання. Серед учасників був і «Завод «Фадєєв Агро», тож ми скористалися з нагоди й поспілкувалися з директором підприємства Леонідом Фадєєвим.
Земельна реформаЗемля на низькому старті (частина 1)Земля на низькому старті (частина 1)
Питання бути чи не бути купівлі-продажу сільгоспгектарів «переїхало» у новий рік, але залишається пріоритетним.
Земельна реформаЗемля на низькому старті (частина 2)Земля на низькому старті (частина 2)
За підсумками парламентських слухань Верховна Рада ще має схвалити відповідні Рекомендації, окресливши план дій для органів влади та місцевого самоврядування. Тим часом у аграрному комітеті народні обранці намагалися обговорити правки (а їх надійшло більш як 4 тисячі) до тексту проголосованного у першому читанні законопроекту, аби можна було розглядати його у другому.
АгробізнесСублімовані продукти – реальна вигода для виробникаСублімовані продукти – реальна вигода для виробника
«Космічне морозиво», «космічний український борщ» – це не жарт, а реальні продукти за технологією, яку нещодавно презентувала дніпропетровська компанія «Сryovit». Вони замінили звичну консервацію, заморозку і сушку сублімацією продукту. Як це працює насправді, які продукти можна випускати, і який реальний «бонус» це може дати продавцю і експортеру – розповідає директор компанії Андрій Федякін.
АгробізнесМолоко без молока: Чи готові українці до замінників коров'ячого продукту?Молоко без молока: Чи готові українці до замінників коров'ячого продукту?
Останнім часом у світі існує тренд заміни натурального коров’ячого молока рослинним. Рік тому на прилавках українських магазинів з’явився інноваційний продукт ­ «Ідеаль Немолоко» від компанії «Люстдорф» ­ «рослинне» вівсяне та гречане молоко без холестерину, лактози і доданого цукру. Проте, чи шанують українці молоко без молока, і яке реальне майбутнє у подібного продукту ­ розповів генеральний директор ТОВ «Люстдорф» Олександр Самохвалов.
АгроконференціяТретя міжнародна конференція «Лабораторія No-­till»Третя міжнародна конференція «Лабораторія No-­till»
23-­24 січня в приміщенні торгово-­промислової палати України (м. Київ) пройшла третя міжнародна конференція «Лабораторія No-­till». Організатор заходу — YouTube канал «No-­Tiller» та його автор, фермер і блогер Михайло Драганчук.
Агробізнес«Органічний» лохотрон«Органічний» лохотрон
В Україні довкола «органічної» продукції виникла ціла міфологія стосовно того, яка ця органічна продукція гарна та корисна для здоров’я людей і довкілля.
Але давайте задамося запитанням: чи варто переплачувати за ці «органічні» продукти десятки (а здебільшого сотні) відсотків порівняно з традиційними продуктами, особливо в умовах зубожіння переважної більшості населення України?
Дата виходу10 лютого 2020 року
Місяці передплатисічень-лютий
Рекламодавці останнього номеру